Veelgestelde vragen
Hoe plaats ik een bestelling bij MangoMeubelen.be?
Bestellen bij mangomeubelen.be is heel eenvoudig :
Zoek op de website het product dat je wenst aan te kopen . Leg het product in je winkelmandje door te klikken op de knop ‘toevoegen aan winkelwagen’ . Als je direct wenst af te rekenen, klik je op de knop ‘naar de kassa’ . Heb je nog andere producten nodig ? Zoek dan gerust verder, het eerste toegevoegde product blijft in je winkelmandje zitten .
Nadien kan je makkelijk terug naar je winkelwagentje . Klik daar op "naar de kassa" om verder af te rekenen .
Je komt dan in op een pagina terecht waarin je 4 verschillende stappen gaat doorlopen .
- uw gegevens , verzendmethode , betaalmethode , bevestiging .
Vergeet niet van in de laatste stap de algemene voorwaarden goed te keuren en je te abonneren op onze nieuwsbrief .
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Je hebt als klant na ontvangst nog 14 dagen de tijd om een alsnog van de overeenkomst af te zien . In dit geval kan je het artikel retourneren naar ons adres . Let er wel op dat je in staat voor de verzending van het product .
Wanneer je een artikel juist besteld hebt en deze is nog niet verzonden . Volstaat het om ons hierover te informeren via [email protected] .
Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?
Uiteraard is dit geen probleem en kan dit via [email protected] .
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten leveren?
Dit kan ! Bij het afrekenen van je product kan je op de pagina "uw gegevens" aanduiden of het artikel verzonden wordt naar het factuuradres of naar een ader adres . Controleer dit nog eens bij de laatste tab van je bestelling .
Is mijn betaling veilig?
Mollie is veilig , snel en transparant .
Voor het afhandelen van een (deel van) de betalingen in onze webwinkel maken wij gebruik van het platform van Mollie en paypal . Mollie verwerkt uw naam, adres en woonplaatsgegevens en uw betaalgegevens zoals uw bankrekening- of creditcardnummer. Mollie heeft passende technische en organisatorische maatregelen genomen om uw persoonsgegevens te beschermen en wordt vertrouwd door meer dan 110000 bedrijven .
Mollie voldoet aan alle richtlijnen voor de veiligheid van internetbetalingen, opgesteld door de Europese Bankautoriteit. Ook krijgen ze permanent toezicht van De Nederlandse Bank. Mollie is ook volledig PCI-DSS level 1 gecertificeerd. Deze gegevens worden niet bewaard in hun computersystemen.
Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Voor de kleinere meubelen maken wij gebruik van Bpost . Indien het om grotere meubelen gaat worden deze geleverd door een externe partner . Aangezien we zelf zeer betrokken zijn bij het proces kan het voorvallen dat wij zelf de handen uit de mouwen steken en persoonlijk bij jouw komen leveren . Persoonlijk contact is bij ons de grootste troef !
Uiteraard is afhalen ook steeds een optie . Enkel moete er rekening gehouden worden met onze leveringstermijnen . Bij alle vragen kan je ons contacteren op [email protected] .
Wat is de levertijd?
De levertijd hangt van product tot product af en staat vermeld in de omschrijving bij het artikel . Mangomeubelen.be zal er alles aan doen om het artikel zo snel mogelijk bij jouw adres af te leveren .
In normale omstandigheden leveren we binnen de afgesproken termijn . Valt het toch voor dat je artikel een langere levertermijn heeft dan zullen wij dit transparant communiceren en de klant steeds de keuze laten of hij het artikel al dan niet nog wenst.
Wat zijn de leverkosten?
De leverkosten zijn 15 € onder de 299 € en GRATIS vanaf 299 € . Voor alle landen buiten België is het best om ons te contacteren op [email protected].
Waar kan ik mijn Track and Trace code vinden?
Wanneer we het product naar jouw verzenden wordt er automatisch een track en trace code naar jouw verzonden . Niet ontvangen ? Contacteer ons op [email protected] .
Hoe kan ik mijn artikel retourneren?
Uiteraard zijn wij verplicht om de klant binnen de 2 weken na ontvangst van zijn artikel de mogelijkheid te geven om dit terug te sturen . Dit kan door ons op de hoogte te brengen via [email protected] of een retour door te geven via de backoffice . Dit kan wanneer je hebt ingelogt op het systeem .
Het volstaat om het originele factuur in de verpakking te steken en eventueel een reden hierop te noteren (niet verplicht) .
De klant staat zelf in voor de kosten voor de retour naar ons adres .